خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.



آووکادو میوه ای به شکل گلابی با پوستی به رنگ سبز تیره و یا حتی سیاه و هسته ای بزرگ است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و اسید هایی همچون اسید فولیک ، اسید اولئیک می باشد.

ویژگی های شامپو بدن آووکادو بیز:
ترکیبات ویژه آن مناسب برای پوست های حساس و خشک می باشد.

عصاره گیاهی در ترکیبات باعث رطوبت رسانی و مقاومت مویرگ ها می شود.

جلوگیری از رشد باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها از سطح پوست بدن می شود.

سور فکتانتهای ملایم با حفظ PH نرمال پوست باعث تعادل چربی پوست می گردد .

به خاطر داشتن کریستال منتول تا چندین ساعت پس از استحمام پوست شما احساس خنکی می کند.

دپنتانول به کار رفته در شامپو بدن آواکادو باعث لطافت و شادابی بیشتر برای پوست بدن میگردد.

  • ۰
  • ۰

از سری محصولات دکتر بیز دمنوش ها هستند که طرفداران زیادی دارند. این دمنوش ها هیچ گونه ضرری ندارند و برای سلامتی به شدت پیشنهاد می شوند. این دمنوش ها باید فرآوری خاصی شوند .

 

دمنوش چیست؟

نوعی نوشیدنی است که از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه گیاهان دارویی و یا پوست برخی میوه ها تهیه می شود. که به صورت خشک و تازه مورد استفاده قرار می گیرد.
دمنوش ها انواع مختلفی دارند و خواص این نوشیدنی ها با توجه به گیاه و ریشه هایی که در آن به کار رفته متفاوت است.

بهتر است دمنوش ها را در یک لیوان دربسته دم کنید تا بتوانید از خواص مفید آن بهره ببرید.

 آشنایی با دمنوش مثلث طلایی لیبل گوزل:

دمنوش مثلثی گوزل حاوی ترکیبی اختصاصی از گیاهان دارویی مختلف از کوهها و مزارع ارگانیک سرتاسر جهان می باشد. تا در عین لذت از طعم دمنوش، مواد مقوی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین کند.

ترکیبات دمنوش مثلثی گلد guzel :

میوه نسترن، بادرنجبویه، زنجبیل، فلفل، رازیانه،بادیان ختایی

خواص دمنوش مثلثی طلائی لیبل گوزل :

دمنوش مثلثی گلد گوزل جهت کمک به درمان مشکلات گوارشی همچون اسپاسم معده، کمبود اسید معده، رفلاکس و سوزش معده، نفخ، بیماری های روده ای، عفونت دستگاه گوارش و حالت تهوع مورد استفاده قرار می گیرد. و به هضم غذا با شکستن ذرات غذا کمک می کند و غذا راحت تر از مسیر گوارشی عبور می کند و روده ها را تمیز می کند.

خواص ترکیبات دمنوش مثلثی طلائی لیبل گوزل:

میوه نسترن: برای درمان مشکلات گوارشی همچون اسپاسم معده، کمبود اسید معده، سوزش معده، نفخ ، بیماری های روده ای و عفونت دستگاه گوارش مورد استفاده قرار می گیرد و به هضم غذا کمک می کند.

بادرنجبویه: تقویت کننده کبد، معده و سیستم گوارش بوده و به درمان مشکلات گوارشی همچون نفخ، اسپاسم، ترش کردن، حالت تهوع و درد معده را کمک کرده و موجب بهبود التهاب روده بزرگ و زخم های اثنی عشر می گردد.

[caption id="attachment_7865" align="aligncenter" width="600"]دمنوش مثلثی طلائی لیبل گوزل خواص دمنوش مثلثی طلائی لیبل گوزل[/caption]

زنجبیل: Zingeber officinaiحالت تهوع، نفخ، رفلاکس و درد معده را کاهش می دهد. زنجبیل دارای ویژگیهای آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد ویروسی، ضد قارچی، آنتی بیوتیک، ضد سرطانی، ضد تهوع، ضد اسپاسم و ضد سرفه است.این گیاه سیستم ایمنی بدن را به واسطه کاهش رادیکالهای آزاد تقویت می کند.

فلفل: منبع خوبی از مواد معدنی و همچنین ویتامین های A،C و complex-B می باشد. در کنار این موارد منبع غنی از آنتی اکسیدان های پلی فنول، فلانوئید هستند که به بدن کمک می کند تا رادیکالهای مضر آزاد را از بین ببرد.

رازیانه: نام علمی (Foeniculum vulgare mill)این گیاه دارای اثرات ضد التهاب، ضد اسپاسم، خلط آور و ضد درد می باشد و با اثر ضد زخم و آنتی اکسیدان در بهبود ضایعات گوارشی و پوکی استخوان مؤثر می باشد.

بادیان ختایی یا انیسون ستارهای: نام علمی (Illicium verum) به کاهش نفخ و رفع بادهای جمع شده در معده، هضم غذای سنگین و تقویت معده کمک می کند.

 بهترین روش استفاده دمنوش ها:

به ازای هر نفر یک عدد از دمنوش کیسه ای را درون فنجان یا قوری قرار داده و آب جوش به آن اضافه کنید.

پس از ۵ دقیقه دمنوش آماده نوشیدن است.

محتویات این دمنوش حاوی ۲۰ عدد دمنوش مثلثی در هر بسته است.

اگر به دنبال یک دمنش آرامش بخش می گردید دمنوش مفرح دکتر بیز یک پیشنهاد عالی می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی