خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.



آووکادو میوه ای به شکل گلابی با پوستی به رنگ سبز تیره و یا حتی سیاه و هسته ای بزرگ است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و اسید هایی همچون اسید فولیک ، اسید اولئیک می باشد.

ویژگی های شامپو بدن آووکادو بیز:
ترکیبات ویژه آن مناسب برای پوست های حساس و خشک می باشد.

عصاره گیاهی در ترکیبات باعث رطوبت رسانی و مقاومت مویرگ ها می شود.

جلوگیری از رشد باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها از سطح پوست بدن می شود.

سور فکتانتهای ملایم با حفظ PH نرمال پوست باعث تعادل چربی پوست می گردد .

به خاطر داشتن کریستال منتول تا چندین ساعت پس از استحمام پوست شما احساس خنکی می کند.

دپنتانول به کار رفته در شامپو بدن آواکادو باعث لطافت و شادابی بیشتر برای پوست بدن میگردد.

  • ۰
  • ۰

اکثر ما در خانه گل و گیاه داریم. که نیاز به مراقبت دارد.معمولا کود های گیاهی مختلفی وجود دارد . که ما قرص کود ارگانیک دکتر بیز را پیشنهاد می کنیم. یک قرص کود عالی و جدید با قدرت بسیار خوب برای رشد و پرورش گل و گیاه می باشد.این قرص فرآوری بسیار خوبی شده است و به رشد گل و گیاه  باسرعت نسبتا بالایی نسبت به دیگر کود ها عمل می کند.

 

تحقیقات دانشمندان نشان می دهد بیمارانی که در اتاق خود گل و گیاه دارند یا از طریق پنجره به تماشای گیاهان می پردازند زودتر از سایرین بهبود می یابند.

وقتی انسان با موجود زنده همانند گل ارتباط دارد و به آن رسیدگی می کند و در عین حال شاهد تغییرات ظاهری همچون قد کشیدن، جوانه زدن و گل دادن آن است، احساس شادابی و طراوت بیشتری می کند.

 

مزایای قرص کود ارگانیک بیز:

این را باید بدانیم  گیاهان با ریشه های بلندتر و قوی تر میتوانند رشد بهتری و جذب آب بیشتری و دریافت تغذیه وسیع تری به نسبت گیاهان با عمق ریشه کم داشته باشند که این دلیل باعث بشاش تر شدن گیاه می شود .

قرص دکتر بیز با قیمت مناسبی که دارد علاوه بر اینکه در تمام دوره رشد گیاه را از لحاظ تغذیه پشتیبانی میکند، بلکه باداشتن کربن آلی زیاد  درخود باعث بستر بهتر خاک گلدان خواهد شد.

قـرص کـود بیز  هیومیک اسید طبیعی بالا یی دارد و میتواند قدرت ریشه زدن گیاه در دل خاک را افزایش دهد .

با توجه به نوع گیاه ها عمل جذب از قرص کود بیز متفاوت می باشد اما بد نیست که بدانیم:

گیاهان آپارتمانی به سه دسته تقسیم می شوند:

گیاهان با برگ زینتی، گیاهان گلدار و کاکتوس ها.

[caption id="attachment_2821" align="aligncenter" width="600"]قرص کود با قیمت قرص کود دکتر بیز[/caption]

 

کود های آلی با داشتن تمامی عناصر ماکرو و میکرو به کودهای کامل شهرت دارند. که گیاه با توجه به نیاز خود به مقدار لازم از ترکیبات این نوع کود استفاده کرده وما بقی کود که مورد استفاده قرار نمیگیرد جهت بارور سازی و بهتر شدن خاک گلدان استفاده می شود.

به عنوان مثال گیاهان با برگهای زینتی نیتروژن بیشتری نیاز دارند به طوری که  گیاهان گلدار به فسفر و پتاسیم بیشتری میل نشان میدهند.

 

اگر به جدول آنالیز دقت فرمائید خواهید دید که این محصول برای بُن سای، بنفشه آفریقایی، ارکیده، انواع کاکتوس ها و کلیه گیاهان زینتی مناسب است وشما یک قرص کود با قیمت مناسب برای تمامی گیاهان زینتی خودخرید کرده اید.

اثربخشی قرص کود بیز:

تمامی مواد برای رشد یک گیاه را دارا می باشد

قدرت ریشه و گل دهی گیاه را بسیار بالا می برد.

 افزایش تحمل گیاه در برابر تنش و آفات را ایجاد می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی