خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.



آووکادو میوه ای به شکل گلابی با پوستی به رنگ سبز تیره و یا حتی سیاه و هسته ای بزرگ است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و اسید هایی همچون اسید فولیک ، اسید اولئیک می باشد.

ویژگی های شامپو بدن آووکادو بیز:
ترکیبات ویژه آن مناسب برای پوست های حساس و خشک می باشد.

عصاره گیاهی در ترکیبات باعث رطوبت رسانی و مقاومت مویرگ ها می شود.

جلوگیری از رشد باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها از سطح پوست بدن می شود.

سور فکتانتهای ملایم با حفظ PH نرمال پوست باعث تعادل چربی پوست می گردد .

به خاطر داشتن کریستال منتول تا چندین ساعت پس از استحمام پوست شما احساس خنکی می کند.

دپنتانول به کار رفته در شامپو بدن آواکادو باعث لطافت و شادابی بیشتر برای پوست بدن میگردد.

  • ۰
  • ۰

در بسیاری از موارد رنگ کردن ، عوامل محیطی ،تغذیه نامناسب باعث آشفتگی مو و خشن شدن آن می شود . معمولا خانم ها برای موهای خود بیشتر نرم کننده استفاده می کنند.اما آقایانی هم که موی بلند دارندیا ریش می بلند میتوانند بااستفاده از این محصول  حالت دهندگی بهتری را ایجاد کنند.

 

 

آشنایی با قارچ گانودرما :

گانودرما دارای خواص بی شماری می باشد.گانودرما دارای مواد فعال بیولوژیک بسیار متعددی می باشدکه درصنعت آرایشی به تازگی مورد استقبال قرار گرفته است.

جلوگیری از خشکی پوست و مو ایجاد چربی موثر برای مو و درخشندگی خیره کننده و تغذیه رسانی به فولیکول مو ازجمله کارهایی است که عصاره قارچ گانودرما در این شامپو انجام می دهد.

ویتامین E موجود در ترکیبات نقش مراقبت و محافظت مو در برابرآسیب های خارجی مثل اشعه ماورای بنفش،سشوار و … را دارد.

شامپو نرم کننده موی سر عصاره گانودرما:

شامپو نرم کننده مو حاوی عصاره گانودرما یکی از آن دسته نرم کننده هایی می باشد ، که وجودعصاره گانودرما در آن نقش مغذی پوست و مو را داشته و کار مراقبت را انجام می دهد.

علاوه بر در نظر گرفتن قیمت شامپو نرم کننده گانودرما برای خرید این شامپو باید خصوصیات منحصر به فرد این محصول را هم ملاک قرار داد.

وجودخصوصیات ترمیمی موجود درشامپو نرم کننده عصاره گانودرما ، باعث بهبود تارهای آسیب دیده مو می شود.

داشتن موهای نرم و حالت گیر یکی از ویژگی های مهم در ظاهر افراد است .

محصولات نرم کننده ی مو حاوی عصاره گانودرما دکتر بیز با استفاده از فرمولاسیون مخصوص به خود، موهای شما را نرم و لطیف می کند.قیمت شامپو نرم کننده گانودرما

شامپو نرم کننده مو گانودرما

درهمین راستا ما یک نرم کننده خوب با قیمت مناسب را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر نرم کنندگی لطافت مو را هم به همراه داشته باشد ،قیمت شامپو نرم کننده گانودرما به نسبت هزین هایی که ما برای احیا سازی و بازسازی بافت مو انجام می دهیم بسیار مناسب می باشد.

اگر در زمینه پوست و مو نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با تیم کاری بیزکالا تماس گرفته و به صورت شبانه روزی  ازمشاوره های رایگان نهایت استفاده را در راستای سلامتی پوست و موی خود ببرید.

منبع: https://biz-kala.ir/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی