خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.



آووکادو میوه ای به شکل گلابی با پوستی به رنگ سبز تیره و یا حتی سیاه و هسته ای بزرگ است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و اسید هایی همچون اسید فولیک ، اسید اولئیک می باشد.

ویژگی های شامپو بدن آووکادو بیز:
ترکیبات ویژه آن مناسب برای پوست های حساس و خشک می باشد.

عصاره گیاهی در ترکیبات باعث رطوبت رسانی و مقاومت مویرگ ها می شود.

جلوگیری از رشد باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها از سطح پوست بدن می شود.

سور فکتانتهای ملایم با حفظ PH نرمال پوست باعث تعادل چربی پوست می گردد .

به خاطر داشتن کریستال منتول تا چندین ساعت پس از استحمام پوست شما احساس خنکی می کند.

دپنتانول به کار رفته در شامپو بدن آواکادو باعث لطافت و شادابی بیشتر برای پوست بدن میگردد.

  • ۰
  • ۰

اضافه وزن وچاقی یکی از معضلاتی است که افراد زیادی با آن دست وپنجه نرم می کنند . در این میان دمنوش لاغری بیز تحت تولید جهاد دانشکده گیاهان دارویی اثر گذاری بسیار خوبی از خود برای کاهش وزن و کاهش سایز به جا گذاشته است .یک محصول کاملا گیاهی که در ادامه به خصوصیات آن می پردازیم.

دمنوش های زیادی در بازاربرای لاغری عرضه می شوند ولی این دمنوش زیر نظر یک تیم پزشکی مجرب تولید می شود. طریقه مصرف این دمنوش بسیار ساده و آسان است. بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی به عنوان کاهنده ی اشتها و یک ساعت پس از هر وعده غذایی می باشد ولی توصیه ما به افراد اینست که از این دمنوش بجای چایی استفاده کنند.

دمنوش لاغری دکتر بیز همانند برخی از دمنوش ها دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی میباشد و تنها دمنوشی می باشد که در آن از چای سبز استفاده نشده است. دمنوش دکتر بیز دارای خواص متعددی می باشد و هیچ گونه عوارضی به دنبال ندارد ولی توصیه ما به زنان باردار، افرادی که داروهای خاص مصرف می کنند و مادران شیرده اینست که از مصرف آن پرهیز کرده و یا با پزشک خود مشورت کنند.

[caption id="attachment_2940" align="aligncenter" width="600"]دمنوش لاغری دکتر بیز شامل چیست؟ دمنوش لاغری دکتر بیز شامل چیست؟[/caption]

در ساخت این دمنوش گیاهان کاملا طبیعی استفاده شده است و هیچ گونه رنگ، اسانس مصنوعی، افزودنی شیمیایی و صنعتی در آن بکار نرفته است و بدن شما را به طور سالم لاغر خواهد کرد ولی برای جواب گرفتن بهتر، می توانید همراه با مصرف دمنوش فعالیت ورزشی خود را بیشتر کنید تا به یک نتیجه مطلوب و ایده آل برسید.

اگرچه این دمنوش و یا دمنوش های دیگر را بیش از حد مصرف کنید ممکن است عوارض خظرناکی به همراه داشته باشد که از جمله این مشکلات شامل تپش قلب، یبوست، اختلال خواب، مشکلات عصبی، پایین امدن فشار خون و ... میباشد. پی با خرید این محصول اگر دیدید که داخل یک بسته رنگ چند عدد دمنوش کم رنگ تر و حتی سبز متمایل به زرد باشد نگران نباشید این امر کاملا طبیعی است.

طریقه مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز

به دستور دکتر بیز این دمنوش را روزانه 3 بار باید مصرف کرد به اینصورت که در هربار مصرف یک تی بگ را به همراه ۲۵۰ سی سی آب در یک لیوان دمنوش درب دار یا داخل قوری ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه به طور ملایم بجوشانید سپس به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بگذارید تا دم بکشد بعد نوش جان کنید در ضمن اگر می خواهید از این دمنوش جواب بگیرید باید دوره مصرف آنرا تکمیل کرده و بصورت ولرم یا گرم آنرا بنوشید.

[caption id="attachment_2939" align="aligncenter" width="600"]دمنوش لاغری دکتر بیز شامل چیست؟ دمنوش لاغری دکتر بیز شامل چیست؟[/caption]

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی