خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.



آووکادو میوه ای به شکل گلابی با پوستی به رنگ سبز تیره و یا حتی سیاه و هسته ای بزرگ است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و اسید هایی همچون اسید فولیک ، اسید اولئیک می باشد.

ویژگی های شامپو بدن آووکادو بیز:
ترکیبات ویژه آن مناسب برای پوست های حساس و خشک می باشد.

عصاره گیاهی در ترکیبات باعث رطوبت رسانی و مقاومت مویرگ ها می شود.

جلوگیری از رشد باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها از سطح پوست بدن می شود.

سور فکتانتهای ملایم با حفظ PH نرمال پوست باعث تعادل چربی پوست می گردد .

به خاطر داشتن کریستال منتول تا چندین ساعت پس از استحمام پوست شما احساس خنکی می کند.

دپنتانول به کار رفته در شامپو بدن آواکادو باعث لطافت و شادابی بیشتر برای پوست بدن میگردد.

  • ۰
  • ۰

یکی از مقوی ترین محصولات در زمینه سلامتی پودر جوانه گندم است. این محصول با دارا بودن انواع ویتامین ها ودیگر منابع مورد نیاز بدن یکی از بهترین و پرخاصیت ترین محصولات غذایی شناخته شده است. امروز در این مطلب قصد داریم تمامی خواص این محصول را به صورت شفاف بازگو کنیم افرادی که دوست دارند بدون عوارض چاق شوند تا پایان این مطلب همراه ما باشند.

پودر جوانه گندم دکتر بیز از سری محصولات فوق کاربردی برای اکثر افراد می باشد. این محصول بی مثال را می توان برای کل بدن مفید دانست. با ما همراه باشید تا شمارا با این محصول دکتر بیز آشنا کنیم.

خواص پودر جوانه گندم دکتر بیز:

جوانه گندم از خاصیت های بی شماری برخوردار است. این محصول به عنوان یک مکمل غذایی با طبیعت گرم می باشد.

قسمت خوراکی گندم دارای سه قسمت سبوس گندم، جوانه گندم، و آندواسپرم می باشد.

 

قسمت سبوس و جوانه گندم دانه ی گندم دارای مقادیر مفیدی برای بدن می باشد. اما قسمت آندو اسپرم، همان آرد سفیداست که دارای نشاسته می باشد و فاقد فیبر سبوس و مواد مغذی است.

 

از سری مقادیر موجود در این محصول بیز می توان به ویتامین ها، اسیدهای چرب، فیبر، مواد معدنی مانند فولات، فسفر، منیزیم، آهن، ویتامین E، تیامین و روی اشاره کرد.

[caption id="attachment_4989" align="aligncenter" width="600"]پودر جوانه گندم دکتر بیز پودر جوانه گندم برای چاقی[/caption]

 

 

فیبر غذایی موجود در آن می تواند به کنترل سطح قندخون و اسیدهای چرب ضروری بدن کمک کند.

 

ویتامین E و اسیدهای چرب آنتی اکسیدان فراوانی دارند. تصور می شود رادیکال های آزاد را کاهش می دهد و در جلوگیری از پیری زودرس موثراست.

 

جوانه گندم و دانه گندم باعث کاهش خطر بیماری های قلبی می شود.

 

مزایای استفاده از پودر جوانه گندم Dr.biz:

جوانه گندم دکتر بیز باعث چاقی صورت می شود. این محصول به دلیل دارا بودن کالری و پروتئین بالا با افزایش ماهیچه ها و آب رسانی، با افزایش آب میان بافتی به چاقی صورت بدون هیچ گونه عوارضی کمک می کند.

 

موجب جوان سازی پوست می شود. به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها چه به صورت ماسک چه به صورت خوراکی باعث جوانسازی و کمک به رفع چین و چروک پوست می کند.

از دیگرخصوصیات پودر جوانه گندم می توان به رفع کم خوابی و تقویت حافظه، تقویت تخمک زایی زنان( کاهش مشکلات نازایی )، رفع خستگی، سلامت مو، سلامت دستگاه گوارش و رفع یبوست، تقویت بینایی، کمک به افزایش وزن و قد کودک اشاره کرد.

 

طریقه استفاده پودر جوانه گندم دکتر بیز:

جوانه گندم در قلب گندم است،عطر خوبی دارد، بسیار خوشمزه و لذیذ و دارای منابع غنی مقوی و مغذی می باشد.

این محصول بیز روش های استفاده متفاوتی دارد.

پودر جوانه گندم می تواند به عنوان یک افزودنی غذایی یا به عنوان یک مکمل غذایی استفاده شود. یک جایگزین سالم برای آرد سوخاری در کوفته، کتلت و نان باشد. یا با همراه ماست، انواع نوشیدنی،سالاد، سوپ و... مصرف کرد.

می توان آن را در خمیر نان خود ریخته و استفاده نمود. همچنین به کلوچه، کیک، نان و پنکیک اضافه کنید. یا آن را در همبرگرهای گیاهی بزنید.

 

جهت دریافت اطلاعات و قیمت پودر جوانه گندم دکتر بیز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

همچنین در این زمینه از محصولات سلامت محور بیز می توانید اطلاعات سبوس لایه دوم برنج قهوه ای دکتر بیز رانیز مطالعه نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی