خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

خصوصیات شامپو بدن آووکادو

یک شامپوی خنک کننده برگرفته از عصاره آووکادو که گزینه مناسبی برای ورزشکاران در فصل تابستا ن می باشد.فرمولاسیون این شامپو بدن سازگار با پوست بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.



آووکادو میوه ای به شکل گلابی با پوستی به رنگ سبز تیره و یا حتی سیاه و هسته ای بزرگ است و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و اسید هایی همچون اسید فولیک ، اسید اولئیک می باشد.

ویژگی های شامپو بدن آووکادو بیز:
ترکیبات ویژه آن مناسب برای پوست های حساس و خشک می باشد.

عصاره گیاهی در ترکیبات باعث رطوبت رسانی و مقاومت مویرگ ها می شود.

جلوگیری از رشد باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها از سطح پوست بدن می شود.

سور فکتانتهای ملایم با حفظ PH نرمال پوست باعث تعادل چربی پوست می گردد .

به خاطر داشتن کریستال منتول تا چندین ساعت پس از استحمام پوست شما احساس خنکی می کند.

دپنتانول به کار رفته در شامپو بدن آواکادو باعث لطافت و شادابی بیشتر برای پوست بدن میگردد.

  • ۰
  • ۰

کتاب های زیادی در زمینه توسعه فردی ورشد شخصیتی چاپ شده است. یکی از پرفروش ترین کتاب ها که راهکارهای صحیح در یک تجارت را به افراد آموزش می دهد کتاب رندی گیج با عنوان نبوغ دیوانه است.

این کتاب پرفروش که برای اولین بار و به صورت کامل در ایران منتشر شده است .تقدیم می شود به پیشگاه همه کسانی که اندیشه های بزرگی در سر دارند. و می خواهند در هر جایگاهی که هستند، دیوانه وار به سمت موفقیت حرکت کنند.

اگر مدیر،بازاریاب و یا یک کارآفرین هستیداین کتاب بند های نبوغ درونی تان را آزاد می کند. و شما را در مسیر خلق موفقیتتان هدایت می کند.

نبوغ دیوانه، خواننده را به مسیری هیجان انگیز می برد. و باعث می شود بیشتر در مورد خود و جهان اطراف تامل کند.

کتاب نبوغ دیوانه را چه کسانی باید بخوانند؟

کسانی که برای کسب و کارشان نگران هستند. و یا به دنبال تغییر و افزایش درآمد خود هستند این کتاب مناسبشان است.

نبوغ دیوانه برای افرادی است که می‌خواهند به ثروتی خودساخته دست پیدا کنند و نبوغ درونی خود را آزاد کنند.

خلاصه ای از زندگی نامه  رندی گیج:

رندی پائول گیج Randy Paul Gage نویسنده و سخنران انگیزشی متولد 1959 در امریکا است. او در حوزه‌ی خلاقیت کسب و کار، اندیشه و تفکر خلاق فعالیت می‌کند.

رندی دوران سختی را در زندگی خود گذرانده است. متولد شدن او درخانواده ای فقیر تا اعتیاد وی به مواد مخدر و الکل و همچنین روی آوردن به کارهای خلاف دست تقدیر او را به جایی می رساند که در سن 15 سالگی به جرم سرقت مسلحانه در زندان می افتد.

[caption id="attachment_5800" align="aligncenter" width="600"]کتاب نبوغ دیوانه رندی گیج گزیده ای از کتاب نبوغ دیوانه رندی گیج بیز[/caption]

آشنایی او با یک فرد مثبت اندیش در زندان به طور کامل مسیر زندگیش را تغییر می دهد. این فرد چنین به رندی گیج می آموزد که توانایی های انسان در زندگی نامحدود است و هرکسی اگر شهامت تغییر در خود و پیگیری اهداف و خواسته هایش را داشته باشد مطمعنا به  ان ها می رسد.

بعد از رهایی از زندان با غلبه بر نا امیدی و ترس، زندگی‌اش را از نومی سازد. و تبدیل به یکی از ثروتمندترین مردان در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای شود.

رندی گیج بیش‌از یازده عنوان کتاب نوشته است. کتاب‌های او به 25 زبان دنیا ترجمه شده و بیش‌از 50 کشور جهان از کتاب‌ها و سخنرانی‌های او استفاده می‌کنند.

جزییات کتاب نبوغ دیوانه رندی گیج:

مانیفست کارآفرین‌ها، شامل سه بخش است:

کتاب اول: آدمهای مرموز و سیستم های پنهانی که دنیا را اداره می کنند.

کتاب دوم: تاریخ آینده

کتاب سوم: عصر کارآفرین

نویسنده در بخش اول کتاب از باورهای منفی‌ ای که باعث رکود کسب و کارها شده صحبت می‌کند.

گیج توضیح می‌دهد که باور این موضوع که شکست نقطه مقابل موفقیت است کاملا اشتباه است چرا که شکست جزئی از موفقیت است.

کار آفرینی که اشتباه نمی‌کند، در واقع چیزی خلق نمی‌کند.

نویسنده در ادامه توضیح می‌دهد که این مشکلات مالی نیست که یک کسب و کار را زمین می‌زند. بلکه مشکل در ایده‌ پردازی است که باعث شده کارآفرینان افسوس بخورند.

در بخش دوم کتاب با عنوان کتاب دوم تاریخ آینده نویسنده درباره‌ی توسعه‌ی تکنولوژی و دگرگونی اپلیکشن‌ها و تاثیرآن بر کسب و کارهای امروزی را توضیح می‌دهد. تحولی که این روزها رسانه‌های اجتماعی در کسب وکارها ایجاد کرده‌اند مسئله‌ای غیرقابل انکار است.

در ادامه گیج از تجربه‌ی زندگی مجازی در کار می‌گوید.

کتاب سوم عصر کارآفرین که عنوان بخش سوم کتاب است به موضوع جالب پرورش نبوغ دیوانه‌وار می پردازد و این‌که چطور می‌توان با این نبوغ بازار موفقیت‌آمیزی به وجود آورد و و کسب و کار را توسعه داد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی